Data dodania:07.01.2025
KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2024 dla firm HS Multiservices oraz HS Cleaning
Szanowni Państwo,
Mamy ogromną przyjemność ogłosić, że firmy HS Multiservices oraz HS Cleaning otrzymały prestiżową nagrodę „KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2024”, przyznawaną przez Dziennik Gazety Prawnej. Ta nagroda to podsumowanie ogólnopolskich badań konsumenckich przeprowadzonych w roku 2024 na próbie ponad 15 tysięcy respondentów jednoznacznie identyfikujących liderów jakości w kilkuset kategoriach asortymentowych.
Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program, który wyłania najlepiej oceniane jakościowo marki i firmy dostępne oraz funkcjonujące na polskim rynku. Laureaci programu prezentowani są na łamach Dziennika Gazety Prawnej w Strefie Gospodarki – niezależnym dodatku dystrybuowanym z ekonomicznym dziennikiem nr 1 na polskim rynku.
Głównym celem badań realizowanych w ramach Projektu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI jest wyłonienie Liderów Jakości usług i produktów dostępnych na polskim rynku. Każda kolejna edycja badania realizowana jest na większej próbie badawczej. Na przestrzeni kilkunastu edycji liczebność próby zmieniła się z 1692 do blisko 15 000 respondentów.
W naszych firmach jakość usług jest kluczowa, ponieważ wpływa bezpośrednio na satysfakcję klientów. W 2005 roku firma HS Multiservices wdrożyła System Zarządzania Jakością ISO 9001. Wdrożone przez nas standardy i procedury obejmują m.in.: Wielowymiarowy System Kontroli Jakości Prac oraz Satysfakcji Klienta. Systematycznie badamy zadowolenie Klientów za pomocą zintegrowanych narzędzi: ciągłego monitorowania reklamacji, kart kontroli, ankiet i bezpośrednich kontaktów z Klientami na każdym poziomie menadżerskim. Dbałość o jakość jest więc fundamentem długotrwałych relacji z naszymi klientami i stanowią mocną podwalinę ich zaufania, którym nas darzą od wielu lat.