Działamy w oparciu o System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami Normy PN EN ISO 9001 : 2015. Wdrożone przez nas standardy i procedury obejmują między innymi:
Wielowymiarowy System Kontroli Jakości Realizowanych Usług oraz badania Satysfakcji Klienta.
Stopień zadowolenia Klienta badamy za pomocą zintegrowanych narzędzi: ciągłego monitorowania reklamacji, kart kontroli, ankiet i bezpośrednich kontaktów z Klientami na każdym poziomie menadżerskim. W przypadku reklamacji ustalamy działania korygujące i zapobiegawcze, dokonujemy analizy możliwości wystąpienia podobnego problemu w innej usłudze.
Procesy i działania objęte systemen zarządzania jakością zawarte zostały w dokumentacji systemowej, do przestrzegania krórej zobowiązani są wszyscy pracownicy firmy. Realizowanie procedur w obszarze handlowym jest dodatkowo zapewnione poprzez wdrożony system CRM, dzięki któremu poszczególne działy w sposób zintegrowany zarządzają relacjami z Klientem.